ПОВЕРНЕННЯ

Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки.

Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживачів». 

Для повернення або обміну товарів, доставлених "Новою Поштою", необхідно звернутися до відділення цієї служби доставки.

Товар потрібно надсилати за адресою: м. Новомосковськ, вулиця Сучкова, 115 (адресна доставка), Вербицька Віталія Віталіївна, телефон: +380676351067

 

Виникли якісь непорозуміння з вашим замовленням? Можливо, ми випадково додали зайвий товар або він пошкодився під час доставки. Опишіть проблему детальніше, і ми знайдемо найкраще рішення.

 

Якщо ви виявили пошкодження після отримання замовлення, то коротко опишіть ситуацію, прикладіть фото або відео товару, вкажіть номер замовлення, артикул товару надіславши листа на електронну адресу uaposuda@m.interpipe.biz

Перш ніж надіслати товар на обмін або повернути, переконайся, що:

  • товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, потертостей, бруду і т.п. товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки; 
  • збережені всі наліпки і заводське маркування.

Повернення або обмін товару неналежної якості:

 

Стаття 8. Згідно Закону України “Про захист прав споживачів”. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості:

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов’язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.

Обмін або повернення в Інтернет-магазині Idilia

Для обміну або повернення товарів переконайтеся що дотримані всі умови для процедури повернення (обміну) (відповідно до Закону «Про захист прав споживачів»):

  • Товар не використовувався, не пошкоджений; 
  • Заводська упаковка зберегла товарний вигляд;
  • Збережені всі чеки і етикетки;
  • Доставку товару, що повертається оплачує продавець; 
  • Заповнену заяву про повернення.

Ми обміняємо куплений товар або повернемо гроші в наступних випадках:

Заводський брак

Якщо ви виявили брак, повідомте нам і не користуйтеся цим виробом. При наявності ідентичного, ми обміняємо бракований товар без зайвих питань протягом декількох днів. Або повернемо гроші, якщо такого товару не виявиться на складі.

В разі браку ми візьмемо на себе всі витрати за доставку товару.

Помилка з нашого боку

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», у разі отримання товару, який не відповідає замовленню, ви маєте право на його заміну або повернення коштів. Просимо вас не користуватися товаром та зв'язатися з нами. Ми обміняємо товар або повернемо гроші. Всі витрати за пересилку в цьому випадку, візьмемо на себе. 

Для здійснення повернення або обміну зв'яжіться з менеджером інтернет-магазину Idilia. Номери телефонів Ви можете знайти в розділі «Контакти».

 

Стаття 9. Згідно Закону України “Про захист прав споживачів”:

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний в наступних випадках:

  1. Якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
  2. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, наліпки, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
  3. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов’язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.

При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору – в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

Звертаємо Вашу увагу на те, що при поверненні товару належної якості, клієнт сплачує вартість усіх пересилок за власний рахунок.